Fiskeklubben Sildeskæl

Hej allesammen. smiley

Så kom dagen, hvor vi endelig kom på vandet. Selv om det var optakt til regn og blæst blev der fanget en pæn del fisk.

Vi var 5 mand afsted på på det gode skib Arresø. Godt nok skulle vi sejle kl.7 lørdag morgen men alle var i fiske humør.

Turen var fra 07 til 12 hvor der blev sejlet ud mod kattegat.

Det resulterede i, at vi 5 mand tog 39 fladfisk og 2 stk. hornfisk med hjem. Det er da ikke så ringe enda.

Hvad siger i til en tur på vandet for fladfisk sidste i Juli (dato ukendt) og på en makrel  tur den 31-8 -

Så skal vi høre fra jer så hurtig som muligt. (helst i går end i morgen blush ironi kan forkomme her.)

Send besked på sms 51291978

Men kom nu ud af busken, så det ikke kun er os 5 mand som kommer hver gang. angel

Hilsen Børge og Steen. yes

Vores nye mottoer:

¨¨Skal man have lidt fiskeheld - skal det gøres med fiskeklubben sildeskæl.¨¨ enlightened

Sildeskael.dk V/Käthe og Børge Jensen Bøgevej 5 3200 Helsinge CVR-nummer 42173762.
E-mail spiren@gmail.com/sildeskael@gmail.com Tlf: +45 23412128
/51291978